Ett argt inlägg

Varning för otrevliga ord för känsliga läsare.
Detta inlägg är tillägnad till
en person som jag hatar, kanske inte hatar men ogillar väldigt mycket! Hade du inte kommit till den festen hade jag inte mått såhär dåligt som jag gör idag. Hade du stannat hemma hade jag gått och lagt mig med ett leende på läpparna. Men neeeej, du var bara tvungen att komma till den jävla festen. Du ville komma för att du ville ha kul. DU brydde dig inte om oss andra som faktiskt var friska! Du var helt enkelt självisk! Tack vare dig (eller ofta man säger tack vare dig när man hatar, nej förlåt, ogillar personen) men iaf, ja pga dig mår jag piss just nu! De sista dagarna av mitt lov är fuckade. Mitt lov är helt enkelt förstört. åååååååååååååhhh fy fan vad arg jag är! Jag har en sådan fruktansvärd ilska inom mig som jag bara vill ta ut på någon! Jag kan slå sönder ett glas just nu så arg jag är! Ditt jävla svin. Och det här får jag leva med i resten av mitt jävla liv.
Du skulle stannat hemma, du skulle inte kommit till den fattiga festen. Eller rättare sagt, Jag skulle inte komma till den fattiga festen. Jag skulle lyssnat på mina kompisar och varit med de istället. Då hade inget av detta hänt och jag hade mått suveränt. Nu kom jag på att jag inte ens vet vem denna person är jag skriver till. Jag vet ju inte ens vem det var. Men vem det nu än är så är du en äcklig fruktansvärd hemsk människa. Oj det var nog lite hårda ord, men ja så känner jag just nu. Jag har ont, jätte ont. You suck.

Kommentarer
Postat av: rebecka

:(

2010-01-08 @ 12:37:08
URL: http://www.throughglass.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0