en grön skål med yoghurt

Shit vad jag är trött. Väcktes av en lillebror som klättrade upp i min säng och satte sig vid mitt huvud. Sött men störigt. Soligt ute, vackert väder. Blir så deprimerad när det är fint väder och man själv inte kan gå ut. Har nyss käkat en skål med yoghurt. Mamma tvingar mig till vårdcentralen så jag sticker nog snart dit. Okej, jag måste gå, min lillebror river mig med sina feminina naglar för att jag ska hjälpa honom att öppna ytterdörren. Låt mig säga, hans naglar är inte korta. Kul att börja sin fredag så tragisk.
LATER

Kommentarer
Postat av: rebecka

FRAMSTEG IN THA BLOGG!!! skitsnyggt!! :D

2010-01-08 @ 12:37:49
URL: http://www.throughglass.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0