I wanna see you baby staying by my side

Shit vad jag saknar sommaren! Kan inte de här månaderna bara rusa förbi så det blir åtminstonne april? Jag längtar till den dagen man vaknar, kollar ut genom fönstret och tänker 'åh, ser varmt ut, tar på mig en klänning.' Så jävla härligt! Aja, några månader till bara!
Klassen var i Högevallsbadet idag. Vi fick simma as mycket, jag gav upp efter några varv. Jag kan tillägga att min kondition inte är den bästa. Borde egentligen sitta med plugget nu, men det struntar jag i, jag går och kollar på GLEE istället. Ciao.

Kommentarer
Postat av: rebecka

maaaaaaaaaaaaaaars vill vi ha :D

2010-01-22 @ 09:09:40
URL: http://www.throughglass.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0