T R Ö T T E R

Mina ögon vill bara blunda tills sommaren kommer. Vi kom hem tre inatt, det var rätt kul ändå. Bättre än de förra discoklubbar jag har varit på iaf. Vi fick dock köa i regnet i 1 ½ timme! Jävla vakter... Men när man väl kom in var det bara att sätta klackarna i taket :)
Idag har jag inget planerat, första dagen på hela lovet jag är ledig, förutom att jag passar busungen just nu, så jag har varit uppe sen 7.30 imorse vilket innebär att jag har fått mindre än 4 timmars sömn..
Skolan närmar sig med stormsteg och jag gillar det inte alls!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HVFORFOR DU RINGDE TILL HM DÅ?

OCH JOOOOOOO JAG BLEV HELT PAFF SEN JÄTTEFNITTRIG HAHAHHAHAHAHAHHA

2010-02-26 @ 20:14:49
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0