oh what a long and funny day

Såhär kul har jag aldrig haft i skolan förr! Jag känner mig jättebra, stolt, duktig och glad! Jag är så glad att jag valde denna skola och att jag kom in i denna underbara klass jag har just nu.
Som sagt hade vi den 'öppet hus' grejen ikväll. Vi jobbade hårt hela dagen, redovisning, möblering i klassrummet och allt. Vi fick mycket underhållande från vår grupp. Vi masserade massa människor och på varandra såklart. Och så sjöng vi karaoke. Sjukt kul dag. Och lång. Men nu är jag hemma och jag vill bara gå och lägga mig. En dag till sen är det lov. Så jävla snabbt veckorna har gått. Jag är lycklig!

ge mig sommar.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahaha sen när har du internet i mobilen :O

2010-02-19 @ 14:31:52
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0