mycket thai för en måndag

H E J S A N ! denna dagen har varit jätte bra på alla sätt och vis! eller nästan i alla fall! Dagen började med en hälsomässa där vi fick testa på yoga, dans, core och mycket mer. Det bästa var att vi blev bjudna på smoothies (SKIT GOD) och någon yoghurt grej med bär. Denna veckan har vi inga läxor vilket är as skönt ! Och på torsdag kväll har vi 'öppet hus' där vänner och familj kan komma för att prova på olika grejer. Min grupp ska ge massage till de som vill. Kul. Just nu käkar jag thaimat, min craving sen 40 talet.
Snart ska jag bege mig till min kära mormor och fira att hon fyller 84 år idag! Grattis mormor<3 Sen har jag inget mer planerat för ikväll. SEE YA

Kommentarer
Postat av: Isabel

Sv: Varsegod!

Haha gud nej såklart jag inte tar illa upp ;)

Tack!

2010-02-15 @ 18:10:50
URL: http://isabeeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0