100% sjuk

Jävlar vilken dag jag har haft! Jag frös häcken av mig inatt så jag klädde på mig lager på lager. Sen vaknade jag upp vid sex och kände yrsel osv.. Sen steg jag upp 08.30 för att göra mig i ordning till skolan. Jag tänkte att jag var tvungen att sticka dit för att lämna mitt arbete som jag äntligen gjorde klar igår. Men nej, så blev det inte. Jag gick in till badrummet och vaknade av att jag låg på golvet med dunkande huvud. Jag visste inte var jag befann mig, det tog en minut innan jag visste att jag hade svimmat.
Så under hela dagen har jag försökt att äta, men det har inte gått, sovit och försökt dricka vatten. Det var omöjligt att få in något i munnen. Jag har sovit fram tills nu. Och jag kände hungern direkt vilket är tecken på friskhet!
Om jag ska vara ärlig önskade jag att jag var i skolan nu. Jag har världens otur ska jag säga.

Kommentarer
Postat av: Denise

aww stackars dig :(. Det är såååå läskigt att svimma.

2010-02-05 @ 18:20:50
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0