halsfluss or körtelfeber?

Satan vad sliten jag är. Fortfarande sjuk. Tänkte dra mig till skolan imorse men det blev ändrade planer. Halsen gör svinont och jag börjar tro att jag kanske har fått halsfluss eller värre - körtelfeber. PALLA! Jag missar sjukt mycket i skolan och det är inte okej! Jag tänker gå i ide, hatar detta väder. Visst, julmys kan vara kul men nej, vinter är inte min grej. Har bara suttit och glott på datorskärmen och chattat med underhållande människor och ska snart till köket för att kolla om vi har glass (det ska tydligen lindra halssmärtan). Väldigt intressant för er att veta detta men jag kände för att dela med mig! Bjuder på en bild då jag var glad, onykter och frisk. Gamla goa tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0