mitt 2010

Januari- Snön ligger kvar. Klassens stora lyckade fest ute i Södra Sandby.



Februari- Sportlovet kom. Vi träffade gäng2 för första gången hemma hos Oliver då det blev en failad fest. It was like meant to be.
Mars- Becka fyllde 17. Fest hemma hos Henny. Kim visade äntligen oss hennes legendariska bild. Klassresa i Sälen.
'
April- jag fyllde 17. Mamma fyllde 40. Påsklovet kom. Earth hour med tjejerna. Fotosession med chuck. Slagthuset.


Maj- Valborg hos Emsi, sen blev det övernattning med gänget hos broder. Har fått mitt livs största as garv på viggos toa med broder. 2 veckors praktik på Öland med Emma & Steff, ett minne för livet.
Juni- De två första veckorna av juni spenderades på Öland, sen var det sommarlov för hela slanten! Sommarjobbade på Pluttonens förskola. Midsommar. Lillebror blev 2 år. I slutet av juni var det as varmt så man nästan dog.
Juli- Avslutade sommarjobbet. Njöt av sommarlovet.  Hoppade från Dalby Stenbrott OCH bo01 (vågade äntligen). Var på många fester, poolpartyn, grillfester, filmkvällar hos Sophie med gänget gjorde nog sommaren bäst. Juli månad var verkligen sommarens höjdpunkt.

Augusti- Drog till beckas stuga i Almåsa med tjejerna. Sov i en båt med kusinerna. Malmöfestivalen sattes igång, skolan också. Broder och jag träffade äntligen en älg. Blev gudmor till en underbar liten pojke.
September- Jag arbetade för fullt i skolan. Elias överraskningsfest. Klassens Skåne runt resa.
Oktober- Överraskningsfest med gänget hemma hos mig för kära Kim. Höstlovet drog igång. SPANIEN RESAN MED KLASSEN! Bragis fest.
November- Den efterlängtade halloween festen hos Emma. Jag blev sjuk ett x antal gånger. Snön kom, istiden också. Såg Olle från idol.
December- Jultomte tema med klassen på innebandy turneringen. Lussevaka hos Emma. Var med i luciatåget i skolan. Sjöng på skolavslutningen. Fn-konferensen med skolan. Jullovet drog igång. De sista dagarna av året hade jag ett stort leende i facet.
2010 har varit ett underbart år. Har knutit nya vänskapsband, träffat många nya människor. Har skrattat så tårarna rann och luften försvann. Vågat sjunga inför hela skolan 2 ggr. Har haft mysiga stunder med gänget. Jag kan inte beskriva 2010. Allt jag kan säga är att jag är tacksam för allt som har hänt. Det är sorgligt att lämna året men nu får man vänta och se vad som kommer att hända nästa år, 2010 var obeskrivligt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0