eat at night

En av de positiva sidorna med att vara sjuk är att man kan sova lite sen vara upp hur länge man vill för man har ingen tid att gå upp dagen efter. Kallsvettades som fan (gör det fortfarande) vilket betyder att jag håller på att bli frisk (hoppas jag). Halsen dödar fortfarande men jag kan käka nu iaf. Gick upp en för timme sen för att göra nattekäk, nu är magen belåten och kurrar inte var femte minut. För övrigt var jag på akuten/vårdcentralen idag och kollade upp min "sjukdom" det var tydligen bara ett virus, får lida med det i minst en vecka till. Kul att man missar sjukt mycket i skolan.. Ligger och halv kollar på Jims värld. Ska nog ta och sova snart. Jag saknar skolan, and my friends :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0