what's the point of doing anything


Jag har haft en super bra helg, jag spenderade helgen mestadels på festivalen.
Har haft allmänt kul med kompisar & käkat en massor på stan. Churros är fan godast! Malmö festivalen har fått mig att lyssna på massa nya artister bland annat Oskar Linnros & Lasse Winnerbäck (det kanske var broder som fick mig att lyssna på honom) & de är helt okej! Nu tar man inte skolan på stort allvar, inte ännu. Jag känner att hösten har kommit för att frysa ihjäl malmö folket! Fyfan vad kallt det har blivit nu. Köpte nya converse idag, inte de jag ville ha precis, men ett par jag kan vilja ha i framtiden. Lyckat! Imorgon är det Nrj som gäller!

Kommentarer
Postat av: rebecka

lasse<3

2010-08-26 @ 10:46:43
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0