lördagkväll med tjejen i randig tröja

oj jag skrev ett inlägg igår men publicerade den aldrig.
Kort sammanfattning då. Min lördagskväll spenderades hos Bex. Vi flabbade åt helt konstiga saker. Från bilder på facebook till Bill (TH) i högklackar! Hahahaha, & becky la sig ner på golvet och flabbade och upptäckte sedan att där fanns damm vilket får mig nu att tänka på omars dammiga rum. Forrest Gump gick på 4an igårkväll. Vi låg och kollade på den & fick massa flashbacks.
Idag har jag inget planerat & det är jätte fint väder ute. Jag har lust att baka:) + är jag ensam hemma, yeaaah
Grattis Denise!'

Ps! Ni som ännu inte har läst rebeckas senaste inlägg - ja, jag har fastnat för Tokio Hotels nya låt automatic. Tro mig - t.o.m jag blev rädd :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahhahahahhahahahah asgarv åt inlägget hahahahhahahahaahhahahahahaha

2009-09-06 @ 15:27:18
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0