they don't really care about us

lördag, och vi är en dag närmare skolan. Kunde man inte ha två veckors höstlov istället? En vecka är alldeles för lite, man hinner inte göra någonting!
Mysig kväll igår. Var hos Rebecka med Ommiboii och Rashiboii. Vi kollade på Fist of Zen & käkade surisar. Vi lyssnade också på beckys pappas högtalare. Use Somebody spelades högt och jag blev tårögd. Den låten är verkligen grym & ger 1000 minnen!
Tycker synd om träd som inte har mat hemma medan jag proppar i mig kladdkaka och mango glass, fast utan smak (jag är fökyld).
Cha cha.

Kommentarer
Postat av: rebecka

kkkkkkladdkaka??!?!?! mangoglass?!?!? :'(

2009-10-31 @ 16:24:03
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0