let's say that the autumn is here

STORM! Man blir nästan lite ledsen när man ser löven ligga på marken men samtidigt lite glad också. Då innebär det ju att halloween, julen, och nyår närmar sig. Jag gillar det.
Idag har jag spenderat min dag med rebecka, rashid och omar. Vi var på stan trots detta oväder, mysigt var det iaf. J&R blev lite smått fnittriga när vi sa "spring bil snö penna". Nu skulle jag egentligen vara hemma hos rebecka och ha en mysig filmkväll med godis och hela det köret MEN en viss negativ person hindrade mig. Ibland önskade man att man inte bodde hemma. Så nu har jag ingenting kul att göra på en lördagskväll. Fast det är nog bra det, jag mår sämre än vad jag gjorde imorse, huvudet dunkar och det hjälper verkligen inte att ha en gråtande bror i rummet bredvid. ALVEDON here I come.
Jag får väl ligga i soffan med täcke och te & glo på en tråkig film istället...det är så jävla kallt i denna lägenheten!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahah jo kanske de... har inte en blekaste xD grävling då :D

2009-10-03 @ 22:26:04
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag vet, jag vet inte vad som hände med mig, det kom helt plötsligt men nu är jag helt bra igen...

2009-10-03 @ 22:29:35
URL: http://www.denizes.se
Postat av: rebecka

hahah chacha! :D inte? när jag var typ 2-3 år hade jag 2 bästa vänner, båda killar och båda hette sebastian :P

2009-10-04 @ 11:30:07
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0