let me take your picture

Jag gjorde ingenting i skolan idag, ingenting! I 6 timmar satt jag framför en dator och kollade på bloggar och kladdade i mitt block. Känns som lite bortslösat arbetstid. & nu har jag ångest för att jag inte har gjort ett skit för nu måste jag göra allt tills imorgon. Men jag kom sedan på att jag hade glömt arbetet i datorn i skolan. Typiskt! Det är typ deadline nu också.

Här hemma har vi en stor plastslang som går från badrummet in till mitt rum och in till min mammas "walk-in closet". Så ska det vara i en vecka. De ovanför oss fick antagligen översvämning & om vi inte har denna slangen skulle vi få någon sjukdom? Fattar inte. Det värsta är ju att det luktar äcklig gummi, gift och så brusar det väldigt högt. Jag kan inte stänga min dörr, ventilerna är helt öppna (fantiserar om att det kommer slingra ut ormar därifrån och döda mig nån dag). Så jävla äckligt! OCH man kan naturligtvist inte stänga dörren till badrummet heller, så man får duscha och gå på toa offentligt kan man säga. OTUR!
Vackert, inte sant?
Och idag tog vi skolfoto. Jag är nog lite konstig - när jag kollade på hela klassen när de stog där helt fina och log, så blev jag ledsen för att jag tänkte: "ååh, tänk att vi ska splittras om tre år" är jag konstig eller vad? Vi har precis börjat. Jag har antagligen redan fäst mig vid denna klass.
här är en liten tjuvtitt bild, btw jag blev ful.
Nu ska jag fortsätta arbeta. Hope that no snakes will enter my room. Jag tänker på den äckliga filmen "Snakes on a plane" den slår alla skräckfilmer, rikitigt äcklig film!
puss / J

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja :) Man klipper ovh filar ner naglarna så de passar tillsina egna naglar och sen målar man en grundfärg och sen de mönstret man vill ha. Jag ska även idag försöka designa dom med paljetter och annat smågg fint som pärlor :). Det tar ca 2 timmar hehe.

2009-10-21 @ 12:59:49
URL: http://www.denizes.se
Postat av: rebecka

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAH DU är konstig!!! ;D <3

2009-10-21 @ 19:20:09
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0