yes soon it's friday baby

torsdag kväll igen. Härligt härligt. Då vet vi vad som väntar - fredag imorgon & bio på kvällen, new moon premiär då. Idag blev jag utkastad från mitt eget rum. MKB har målat "walk in" garderoben. De rekommenderade att jag helst inte skulle sova där ikväll. Jaha, så ikväll får jag crasha i vardagsrummet. Ska dock bli sjukt skönt att kolla på tv i bäddsängen!
Idag kom det en hel klass med italienare till skolan. De ska vara här i Sverige i en vecka tror jag. Fräckt.
Om 24 timmar kommer jag att vara taggad till bion.
Idag skaffade klassen en "veckans raggningsreplik" som vi skrev på tavlan precis som treorna. Veckans raggningsreplik är då: "-Ska vi leka kurragömma? - Hittar du mig har vi sex, hittar du inte mig så sitter jag i garderoben." Klockren!

Kommentarer
Postat av: rebecka

någon snygg italienare? :)

hahaahahhaha bästa raggningsreplik juuuu

2009-11-19 @ 23:06:38
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0