take the spruta mot the svajn.

Då var det gjort! Jag skulle egentligen inte ta vaccinet till svinet. Imorse när man kom in till skolan var det en lång kö in till skolsköterskans rum. Det höll på från 10-13. Jag retade alla som skulle ta och försökte skrämma de lite, men jag blev dock själv uppskrämd. Till slut, tog jag den jag med trots min rädsla för sprutor. Fast jag hade inget tillstånd så vi fick ringa till mamma. Hon blev lite orolig och trodde att jag skulle dö iom att jag skrämt upp henne med mina teorier om sprutan. Hha.. Vaccinet har inte börjat verka, än.
Trots detta ska jag ut med tjejerna ikväll och dansa. Ska bli kul. Fast är inte så peppad iom att min arm fortfarande är öm. Bara ingen pillar den så.
Take it easy dudes!


Kommentarer
Postat av: kimberly

mmmmm ut och dansa när man har feber....det som är så jäkla roligt!! :P hoppas du inte får det ikväll...men det är ju den vanligaste symptomen när man tar sprutan...

2009-11-06 @ 22:06:50
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0