i'm hooooooooome

shoffpoff! chockad över att jag uppdaterar mitt i natten? Det är jag med! Kom hem för en halvtimme sen från festen. Jag var as trött i bilen & tänkte stupa rakt ner i sängen men blev pigg efter jag hade borstat mina tänder. Kom då att tänka på min julklapp som jag skulle få av becka på facebook, så nu sitter jag här.
& det är sant, nya bilder på facebook är rena julafton! Jag sitter och ler när bilder dyker upp och minnen flashar upp i huvudet på en. Jag är förresten proppmätt av kvällens mat & efterätt. Tanken med bilderna nedanför är till för att fresta er..
Marängtårtan var ägd!

Kommentarer
Postat av: rebecka

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAD GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR DUUUUUUUU

2009-11-22 @ 11:23:09
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0