I get up 3 hours earlier before school to bake some scones

gääääsp. Fy fan vad jag är trött. Jag vaknade fem, kunde inte somna om men jag var skit trött, mina ögon ville inte öppna sig. Efter en del grubblande steg jag upp för att baka scones vid sex tiden. Är jag konstig eller vad?
Så nu väntar jag på mina nybakade scones, sen får jag väl bänka mig framför tv'n en stund innan jag drar till skolan. Jag orkar verkligen inte.
Idag slutar jag 16.30, är hemma i malmö, runt 17 (beror på eftermiddags trafiken), sen blir det stan & hem. Då banne mig ska jag plugga ända till DH, sen plugg plugg plugg tills jag somnar i mina böcker.
Tuff dag.
Update! Mina scones var as goda! Har aldrig ätit godare frukost innan skolan börjar. Åh, nu blev jag plötsligt jätte sugen på nypressat apelsin juice. Det hade varit bra att vara hemma hos becka nu. Hon verkar ha 1000 apelsiner iom att hon käkar de ständigt.
Update2! yes yes yes!!! FICK MVG PÅ SPANSKAN! And she did it again!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHHAHAHAHAHHAHA du är galen jennifor hahaha, oooooofta gå upp så tidigt och laga scones klant :)

jajamensan jag har gott om apelsiner höhö ;D good work där med spanskan också!!!!! tred mucho proud

2009-11-24 @ 14:27:07
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: jag kunde inte hålla maj!!!!!

2009-11-24 @ 14:30:02
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0