i get flashbacks man!

Har surfat inne på youtube i snart fem timmar! Jag har mina skäl. Stannade hemma idag, jäätte skönt ska jag säga! Hann dock inte göra alla saker som jag planerade att göra!

Födelsedag: 9 april
Hemstad:  malmö
Ögonfärg:
brunt

Hårfärg: svart

Längd: 163?

Höger/vänsterhänt: höger

Värsta vana: småäter ständigt

Sjärntecken: vädur

Skostorlek: 37

 

Kan du ?

gå ner i splitt? :  nej

vissla: självklart, men inte så bra

blåsa bubbla: ja
rulla din tunga i cirkel:
va? Tror inte det

ha dina ögon i kors: ballögd? Japp!

nudda näsan med tungan:  nej, den som kan det har en sjukt lång tunga isf!
dansa: ja
Har du någonsinvarit kär:  ja
blivit dissad: ja
hur länge tror du att du kommer leva: hoppas till 80
föreställt dig ditt ragg naken : det har väl alla gjort
gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ja
för dagbok: sen 2005!
gitarr/trummor: gitarr
kött/veg: kött!
blind/döv: trots att man inte får lyssna på musik igen så väljer jag döv. Att inte kunna se världen mer är värre!
skrattade: idag!
sång du sjöng: with or without you
vilket land skulle du vilja besöka: USA!
hur många kuddar sover du med: tre / fyra

var tror du vi hamnar när vi dör : himlen hoppas jag
hur många signaler innan du svarar:
vet inte, jag har inte en sådan ringsignal där man kan höra hur många signaler det går.
borde man uppfinna: en teleportmaskin för de lata! Eller kanske en tidsmaskin?
druckit alkohol: yes
ätit sushi: ja & gott är det!
varit på scen: ja
varit full: ja
sjunger bra:
helt okej
Det första du tänker på när du vaknar: neeeeeeeeeeeej
När går du och lägger dig: senare än jag borde
Bästa minne:
sommaren 09
parfym: vanilla
passion: sång sång sång!
kroppsdel på motsatta könet: magen


Kommentarer
Postat av: rebecka

gröna converse och sommaren 09, det ät grejor det! <3

2009-11-10 @ 14:36:47
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

hej grävling :)

jag ville bara säga ATT DU SUGER PÅ ATT UPPDATERA!

/ hälsningar träd :)

2009-11-13 @ 15:18:52
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

eyeyeyeyeyeyeyey varför denna diskriminering?? va va va va?! hahah, tror nog att det är dina feta klor som är i vägen för dig att kunna uppdatera ;) har uppdaterat nu iaf :D

2009-11-13 @ 22:57:26
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0