fre-dag fre-dag fre-daaaaag

Hur lycklig är inte jag idag? JÄTTELYCKLIG!
Varför? För att det är freeeedaag och några veckor kvar till jul! Sitter här och lyssnar på jullåtar väldigt högt. Jag ler.
Vi hade Luciaträning i skolan idag. Det blir nog höjdpunkten dessa veckor framöver till Luciadagen. Jag sjunger stämman till Julen är här och Tänd ett ljus. Det låter jätte vackert när alla sjunger tillsammans. Jag blir glad när jag hör på oss.
snart sticker jag till rebecka. Ikväll blir det en utekväll vilket gör mig ännu gladare!
SEE YA!
Ser vi inte superlyckliga ut?

Kommentarer
Postat av: Adina

och elin sluta för att det lät förjävligt haha!

2009-11-27 @ 21:18:38
Postat av: Denise

Man tackar :D

2009-11-27 @ 23:58:00
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0