at the gym

Seg trött svag sömnig ont öm. Såhär känner jag mig just nu. Jag är helt borta, orkar ingenting. Orkar inte ens trycka ner tangenterna och bilda ord. Mina armar är stela och väldigt ömma, mina ben likaså. Men jag känner mig bra att jag gjort någonting!


Jag failade lite på gymmet också, på rullbandet. Skrattade & sa till rebecka: "haha, jag kan se dig trilla ner här på rullbandet!" och svish hände det mig, typ. Jag tappade locket när jag skulle dricka medans jag halvsprang - tänkte inte på det men jag stannade bara upp. Sen åkte jag snabbt bak, halvföll lite. Inte nog med det - min vattenflaska var ju öppen & jag kunde inte kontrollera min arm så jag skvätte vatten överallt, på rullbandet & kanske t.o.m på killen som sprang bredvid. Han stirrade konstigt på mig sen. Så jävla pinsamt.
Vill ni veta en sak? Jag sitter här och får flashback & skrattar för fullt med tårar i ögonen! 

Istället för att plugga till proven imorgon ska jag hoppa ner i min säng!
x

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA SÅ JÄVLA BÄST MOMENT!!!!! :D

2009-11-02 @ 22:38:56
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

hahahaha kim buuusig :P

2009-11-03 @ 21:33:38
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0