tralalala


Godmorgon! Ingen solsken idag. Känns inte riktigt som om det är sommarlov. Jag sitter här och tittar ut genom fönstret, jag ser bara moln moln moln, gråa, inte vita. Jag tycker nästan att man borde gå i skolan hela Juni också. Sommarlovet borde vara Juli-September istället, då vädret är som bäst, inte sant?

Klockan är 07.32 just nu. & varför är jag uppe såhär tidigt när det är sommarlov? Jo, jag har faktiskt ett jobb att sköta. Så här sitter jag, med en smörgås med skinka i ena handen och ett stort glas mjölk i den andra... nej, jag skoja, hur skulle jag annars kunna skriva det här?
Nej, men nu måste jag slänga i mig frukosten och göra mig i ordning, bussen går snart. 
Vi ses i eftermiddag. / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0