Somewhere over the rainbow

Verkar som om vädret lyssnat på Sveriges befolkning. Det var jätte varmt på eftermiddagen! Chockerande varmt & som vanligt klagade jag på det fina vädret. Jag blir aldrig nöjd, antingen är det alldeles för varmt, eller så är det för kallt. Aldrig lagom liksom. Jag var som vanligt felklädd. När jag såg de gråa molnen tog jag på mig min tjocka hoodie och som strösslet på glassen slängde jag på mig en regnjacka också. Ja, så jag stod och svettades när jag väntade på bussen på väg hem. 

Jag spenderade resten av dagen på gräset med solskenet i ansiktet & akon sjungandes från högtalarna.. Slängde ihop en fruktsallad också. Mysigt mysigt. Imorgon, en ny dag med nya händelser.
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0