you were chosen from the stars

Snart så, snart har jag sommarlov. Jag får stå ut med småbarnen i en vecka till, sen tar jag semester, yes. 
Barnen har verkligen en rolig humor, de får mig att skratta hela tiden trots att de bara går i lågstadiet, vissa ska t.o.m börja första klass i höst.
Ta idag tex. Vi satt vid matbordet då plötsligt 6 åriga William sa: "jag har längst ögonbryn på skolan." Han menade alltså ögonfransar. Alla brast ut i skratt. Sen blev det en diskution om ögonbryn. En annan kille hade då unibrow (ihopväxta ögonbryn), hans kompis Anton sa då: "Hans ögonbryn är tillsammans, de är gifta, mina ögonbryn har skilt sig". Jag skrattade tills tårarna rann. Vilket samtal. 

Nu blir det nog fredagsfilm och godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0