This Night


Nu är jag hemma efter en lång kväll. Det blev faktiskt en ganska bra kväll. Jag är nöjd, typ.
Jag har fått alla möjliga känslor idag. Just nu känner jag mig seg. Jo, angående min kväll då - tjejerna och jag åkte hem till min sommarjobbskompis och kollade på filmen "Forrest Gump" som jag faktiskt aldrig hade hört talas om. De tyckte nog att jag var retarded, jag menar, vem kan ha missat en så känd film om inte jag? Filmen visade sig att vara väldigt lång och seg. Den var helt okej faktiskt, & nu kan jag säga att jag har sett den :) Min kväll var också fylld med mycket skratt och massa torra men ändå roliga skämt.
Imorgon blir det en ny dag, nya förväntningar, nya känslor och nya misstag :)

Ps! Jag bytte aldrig mitt rum idag. Hann inte, det får bli i helgen istället, hahha sån framförflyttning hela tiden, Fail!


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: hahahhahaha xD

najs blogg :D jag kan lägga till din under länkar på min blogg om du vill? ^^

ses<3

2009-07-21 @ 12:50:44
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0