standing out in the rain

Godmorgon alla korta, långa, blonda, brunetter, fula, vackra .. ja, you name it!
Jag tänkte skriva ett inlägg när jag vaknade för en timme sedan men jag fastnade med att ladda upp bilder till bloggen.
Har inte ätit frukost än trots att jag varit hungrig sen ett inatt. Finns inget i köket som får mig att vilja äta precis. Allt är i princip slut. 
I alla fall, efter att jag käkat måste jag tömma min garderob och mitt skrivbord. Jag ska byta rum idag, äntligen!!! Nackdelen är att min tv och min garderob + min säng måste tyvärr stanna kvar i detta stora sovrum. Jag får ligga på golvet i mitt nya. Hahah, just kidding, tar mammas säng som är dubbelt så större än min. Lyx or what?  nej, min säng är mkt mysigare.

Okej, borde sluta skriva nu, känner att detta börjar bli ytterligare ett meningslöst inlägg. Uppdaterar senare.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0