sometimes love comes around

Jag som trodde att min dag inte kunde bli roligare. Trots att jag inte gjort nåt idag har det hänt mycket. & då menar jag mycket. Återigen har jag upplevt många känslor. Men det var mer bra känslor än dåliga, vilket är bra, inte sant? :)
Har fått ett antal sms nu framåt kvällen, både positiva och negativa. Vet inte varför jag skriver detta, låter inte alls intressant.
I alla fall, kom hem för en kvart sen efter en lång pratstund med Becky. Jag smög ut för att träffa henne. Stoppade in massa kuddar under täcket för att det skulle se ut som jag sov där, det såg verkligt ut. nej, men nu ska jag inte berätta mer, vill inte jinxa det.
Hejdå för tillfället.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag längtar :D

2009-07-22 @ 01:17:38
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Sandra

Städningen :P hehe vad har du för dig då?

2009-07-22 @ 08:43:59
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0