magazine freak

herregud. jag har nog slösat pengar på tidningar som jag kunde ha köpt någonting vettigt för. Jag skulle egentligen bara köpa cosmopolitan, & just när jag skulle lämna tidningsavdelningen såg jag glamour. Jag tvekade lite & tänkte "njaa, 90 spänn för bara tidningar är nog lite väl för mycket" jag tänkte lite till. sen tänkte jag "screw it!" och tog ännu en tidning elle, gick till godishyllan & sedan direkt till kassan. Totalt blev det 153kr! & det är inte ens såna typer av tidningar jag brukar läsa. Gees, för tre tidningar som ändå kommer att ligga och ruttna i framtiden och en påse fruktgodis. Men jag gillar det! nu har jag läsning för hela sommaren, haha. Jag läser nog ut de ikväll. 

ps. Det är jätte varmt ute!! & himlen är blå! & på framsidan av aftonbladet,kvällsposten mm, stod det att det kommer att bli 25grader varmt under hela augusti! YES! sommaren är på väg, finally!!!!!!!!!!!!!!!!! mitt humör gick upp ett steg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0