girls with dry humor

HAHAHAHAAHAHA jag kom just på kvällens höjdpunkt! Vi satt och kollade på tv, vi hade nyss sett klart american pie. Sedan bläddrade vi genom kanalerna, fanns ingenting. Jag tog fjärrkontrollen, & fastnade för en speciell kanal - myrornas krig. Om ni inte fattar, ni vet när det bara är svarta & vita små prickar som krigar? jag släppte fjärrkontrollen, lutade mig tillbaka i soffan & kollade på tv'n. Det gjorde de andra tre också, så där satt vi fyra & kollade på tv'n, tysta. Jag började garva jätte mycket, skrattfnatt med tårar. Vet inte varför, it was fun for the moment. Becky skrattade med mig, men åt en helt annan sak, märkte vi sedan. Haha, alltid lika kul med dig, B. 
vi tjejer har väldigt torr humor, inte sant?
Godnatt

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahaha jo men sen upptäckte jag att det var m.j på 4:an :D lycka!

hahahah ja snacka om torr humor, vi är väldigt lätt roade fo'sho! :)

2009-08-01 @ 02:31:20
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0