every morning should be like this

Igår vaknade jag upp med regn & moln utanför fönstret. Idag var det mer något som liknar solsken! När jag steg upp var det ingen hemma i lägenheten, vilket är ovanligt. & det låg två tidningar på köksbordet. H&M höstkatalogen har äntligen kommit! Jag gjorde ett glädjetjut & satte på musiken på högsta volym! Bäst av allt är att solen skiner & att det är varmt ute, runt 20 grader? I luv it.
Om tre timmar ska jag åka till Entré och träffa K & efterlängtade N! Vilket innebär shopping shopping shopping! Nu ska jag lämna bloggen en stund och äta frukost & kolla på tv & läsa mina tidningar & lyssna på musik & bara njuta av att vara ensam. Åh! Vad jag älskar såna här morgnar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0