you're the right kind of wrong

goooodmooorgon! Jag är pigg och trött. Coyote ugly var awesome! Har sett filmen innan men inte nu när jag har blivit 'smartare och äldre'. Den slog mig rakt i hjärtat, såg den igårkväll förresten.

Konstigt nog kunde jag inte somna inatt, jag låg och grubblade och vred runt till två..
Kollade på skolans hemsida, jag fick VG på religionsprovet, lite lack blev jag iom jag var bara 5 poäng ifrån MVG :| så går det när man inte vet något om judendomens inriktningar!Snön ligger fortfarande kvar som ett tjockt täcke för marken, hoppas den är kvar i en vecka till!
Nu ska jag duscha, too much information kanske?
Förresten, jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: rebecka

det är bra! :)

2009-12-21 @ 18:40:13
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0