skolkatalogen är äntligen här!

Åh jag är verkligen lycklig! Efter tre månaders längtan och väntan har malmös skolkatalog äntligen kommit!
Direkt efter skolan stack jag hem till rebecka, sen stack vi tre hem till hanna i bunkeflo! Jag älskar ditt hem hanna, skit mysigt! Jag hade lätt flyttat dit! Vi satt instängda i hennes rum med massa gott i två timmar och bläddrade genom hela skolkatalogen! GEES. Kul att se var alla man känner har hamnat.
Jag har haft en helt underbar dag. Tre dagar till sen blir det äntligen helg, och vi får se vad som händer då. Shit vad jag längtar. Jag är helt taggad!
Hannas hund är den finaste hunden jag har mött :) skit söt! Påminner mig om min lillebror!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja vad ska man göra åt saken? ;) Ni hade ändå fortsatt kalla mig det...



OCH AHAHAHAHAHAHAHHA "din lillebror"

2009-12-02 @ 22:18:45
URL: http://barajagsophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0