torsdag - 090813

vaknade imorse runt halv elva.
Min första tanke var: "hah! Nu är fyra av mina gamla klasskamrater förmodligen på sitt upprop i cyber & här ligger jag och fortfarande halvsover." & så ska det vara i exakt en vecka till! Det har inte riktigt sjunkit in än att jag börjar om seven days(citat från The ring ser jag nu).  Jag har märkt att de flesta börjar stiga upp tidigare än vanligt nu när skolan börjar, jag tycker inte att det behövs. Jag menar, man har en vecka kvar att njuta av sitt sommarlov - då ska man sova ut för man kmr bara bli trött i skolan. Palla bli trött innan skolan börjar. 

Nu ska jag göra frukost till mig själv & lyssna på mina två nya cd skivor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0