SOVMORGON


utvilad.
men är fortfarande halvseg. Överraskningsfesten var helt okej igår, blev lite fail. Vi kom en timme efter de hade överraskat - my bad, jag var så envis med att sova lite innan. Men jag snoozade väckarklockan och försov mig. oups. Det blev en sen natt igårkväll, så jag har inte tagit mig upp ur sängen ännu, jag tog datorn till sängen ist. Ser inte om det är fint väder ute eller inte, rullgardinen är fortfarande nerdragen. 
jag tror att hösten är här MEN jag har sett i väder sakerna att det ska bli varmt hela nästa vecka. 

Nu ska jag pallra mig upp ur sängen and make myself some breakfast.



Kommentarer
Postat av: Kimberly

jag vaknade kl.8 :/ men somna om igen till 11

2009-08-30 @ 15:13:17
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0