now we're here

Så! Nu är i V&O's lägenhet. Vet inte varför men jag blev rent deppig när jag kom in.... nog för att jag vet att sommarlovet är slut om två dagar och den andra saken. & att jag inte ska träffa beckz ikväll. Men imorgon, hoppas på ett fint väder.
Trots det tråkiga vädret ska jag och kim dra oss till matstånden där kim ska käka. Vi bor ju så nära så det går snabbt.
Sen blir det tv hela natten lång, har inte kolalt på tv på kvällen i sommar! Så ÄNTLIGEN säger jag!!!
& en sak till som är fattigt - vi har inga bilder i den här datorn. Suck.

Kommentarer
Postat av: rebecka

avundsjuk på att ni har en tom lägenhet i 2 veckor OCH att du fortfarande har sommarlov!! :P men vi måste ses imorn! :)

2009-08-17 @ 21:03:42
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0