never give up - keep searching

lite fail på dagen. Jag & beck skulle åka till hennes stuga imorse, men vi missade bussen & den går en gång/ 2 tim, om ni fattar. Så vi åkte runt lite i malmö till olika shopping centrum. Senare mot kvällen hyrde vi friday the 13th. Denise joinade oss. Äcklig film ska jag säga!
Ångest för att jag ska åka till lund imorgon bitti. bläööö. Måste sova nu bara för det :/ Guess what? We found what we searched for!
& juste - jag är halvsjuk :/  just när skolan börjar. Jag har redan haft tillräckligt med otur.

Kommentarer
Postat av: rebecka

såå glad jag är att vi hitta det :) fast mitt har gått bort... :(

2009-08-24 @ 06:49:30
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0