last day bfore school

haha, inte för mig!
Men de flesta jag känner börjar skolan redan imorgon. Fast i och för sig så räknas det inte som en vanlig skoldag, utan det är upprop på gymnasiet. Jag vaknade för 40 minuter sen, pigg. Lite senare ska vi besöka V & O, de ska visa oss hur lägenheten funkar i och med att vi ska bo där de kommande två veckorna. Så mycket jag längtar!! & senare mot kvällen ska vi till festivalen med Kim, becky & denise för tredje kvällen i rad. Vi får se om vi går dit varje kväll i år. 

Nu ska jag gå och laga frukost/lunch till mig själv. Jag har varit sugen på beckys specialitet - spaghetti med wokgrönsaker sen den fredagen!! Så det kanske blir det. Jag tror att det kommer att bli fail. 

Hörs sen people.

Update! Kollade på dagens väder, det ska fan bli 22 grader varmt idag!!! whaat? är sommaren tillbaka? - I hope so.

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh juste det var de vi åt innan den fredagen.. åååh!

blev det gott?:)

2009-08-16 @ 15:09:22
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0