home sweet home

om jag ska vara ärlig så är det jätte skönt att va hemma! Ikväll ska jag sova i min egen säng. & imorgon, - upprop på turismgymnasiet 10.00! Det värsta? Det är i Lund! Palla vakna en timme tidigare, & jag blir alltid försenad. Tänk om jag nu missar Lund bussen, då kommer jag komma försent på min första dag. Jag får hoppas på det bästa. 

Imorse (ja, jag kallar halv ett för morgon - jag har sommarlov, remember?) tänkte jag ge Star Wars ett försök. Kollade på den i 50 min & fattade ingenting. Filmen har ingen mening!! Jag stängde av den & gick och la mig igen. Så är det. 

hmm, juste, idag är det min sista sommarlovsdag :/ ångest or what. Jag kommer att minnas detta sommarlov på ett annat sätt, med ett brustet hjärta men med ett leende på läpparna. 

Kommentarer
Postat av: rebecka

"med ett brustet hjärta men med ett leende på läpparna"



så bra sagt!

2009-08-22 @ 14:43:06
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0