bara onsdag, trodde det var torsdag

Jag har enbart 12 dagar kvar av skolan, helger är ej inkluderat. Ska bli så skönt att slippa plugget i sommar. Fick sommarjobb på Subway i sommar och är lite halvt excited då jag är beroende av subway nowadays. Men, hoppas bara jag får ett bra schema. Ska bara jobba 3-4 dagar i veckan i alla fall. 
 
Behöver pengarna men vill även spendera så mycket tid som möjligt med alla.
 
Igår lunchade jag och hoe nere på Abbot Kinney, vilket är nån gata ifrån Venice Beach. CP dyrt men mysigt. Tog en jäkla massa bilder också framför en vägg. 
 
 
Och idag fick jag och Julia även varsitt mejl där vi fick lov att jobba på MOSCHINOS (!!!) fashionshow om 2 veckor. Fatta så stort detta är!!!! Bajsar på mig så taggad jag är. Unfortunately får vi ej ta bilder backstage, såklart men ville sååå gärna ha bilder där bak. Snälla gud, gör så att Zac Efron kommer dit. Amen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0